Optimoi liikkuvuus ravitsemalla faskiaa

Yleensä kun puhutaan faskiasta, niin puhutaan manuaaliterapiasta, venyttelystä ja rullauksesta.

Kun haluat optimoida liikkuvuuden, niin mukaan täytyy ottaa oikeanlainen ruokavalio.

 

Jukka Harju on valmentanut yli 12 vuotta ja jatkokouluttanut jo yli yli tuhat ohjaajaa, asiakkaina salien lisäksi mm. fysioterapeutit HYKSilta, Ruissalon kuntoutuksesta ja Porin lääkäritalolta. Hän on konsultoinut ammattiurheilijoita kuten Nooralotta Neziri ja Patrik Laine.

Ravinto on ollut yksi iso tekijä omaan liikkuvuuteeni. Se on vaikuttanut siihen, että oltuani jäykkä voimailija, pääsin elämäni ensimmäiseen spagaattiin 34-vuotiaana.

Olen huomannut, että moni, joka on ottanut rullaustekniikoita käyttöön, ei silti pääse parhaisiin mahdollisiin tuloksiin, koska ravintoa ei ole otettu huomioon.

Ravitse faskiaa -valmennuksessa opetan sinulle tärkeimmät asiat, jotka sinun pitää tietää, kun haluat optimoida liikkuvuutesi ravinnon avulla.

Ravitse faskiaa -verkkovalmennus

Mitä opit tässä valmennuksessa?

  • 3 asiaa, jotka kiristävät faskiaa
  • 3 asiaa, jotka avaavat faskiaa
  • Miten mittaat ravitsemuksen toimivuutta
  • Mikä on reseptorien vaikutus faskiaan
  • Miten faskiaa nesteytetään
  • Mikä faskiaa rakennetaan
  • Mitkä lisäravinteet tukevat faskiaa
  • Mitä lisäravinteita kannattaa syödä kuureina ja mitä ottaa jatkuvaan käyttöön

Tämä valmennus on sinulle, joka olet jo ottanut rullaus- ja liikkuvuustekniikoita käyttöön ja haluat saada vielä parempia tuloksia!

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.